دسته‌بندی نشده

امپریالیسم رسانه ای اهداف خود را به افکار عمومی تحمیل می کند

تهران- ایرنا- نماینده مردم یزد گفت: در بحث رسانه‌ها که اخیراً به موضوع اوکراین می‌پردازند، متأسفانه امپریالیسم رسانه‌ای بر دنیا مسلط شده و آنچه را که می‌خواهد به افکار عمومی تحمیل می‌کند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، محمدصالح جوکار در نشست علنی نوبت سوم امروز (شنبه ۱۴ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: در بحث رسانه‌ها که اخیراً به موضوع اوکراین می‌پردازند، متأسفانه امروز امپریالیسم رسانه‌ای بر دنیا مسلط شده و آنچه را که می‌خواهد به افکار عمومی تحمیل می کند.


نماینده مردم یزد اضافه کرد  : علیرغم اینکه روز گذشته شاهد شهادت ۷۰ نفر از شیعیان در پاکستان بودیم و همچنین شهادت مردم افغانستان و عراق، در هیچ یک از رسانه ها اخباری در این خصوص منتشر نشد؛ از طرفی جنایتی که آمریکایی‌ها و آلمانی‌ها در جنگ ۸ ساله در حق ملت ایران و رزمندگان اسلام انجام دادند در هیچ رسانه‌ای منعکس نشد.


رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با بیان اینکه امروز جنگ رسانه‌ای ایجاد شده، گفت: قصد دارند ملت، شهروند و مردم برتر را در دنیا مطرح کنند.


Leave a Reply