دسته‌بندی نشده

ورود بسیج به عرصه صنعت به منزله دخالت یا تعارض منافع نیست

ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه ورود ما به عرصه‌هایی نظیر صنعت به منزله دخالت یا تعارض منافع نیست، گفت: ما در بسیج و سپاه در کمک به سازمان‌ها و ارگان‌ها از هیچ کمکی کوتاهی نخواهیم کرد.


سردار یدالله بوعلی عضر پنج‌شنبه یکم تیرماه در اختتامیه همایش دو روزه توانمندسازی بسیج مهندسین صنعت در شیراز، گفت: فلسفه این قبیل همایش‌ها تبادل تجربیات و آموزش نکات علمی است که می‌تواند برای حاضرین مفید باشد.


فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به فلسفه ورود سپاه و بسیج به موضوعاتی نظیر صنعت و معدن، عنوان کرد: دستگاه‌های متولی و برای مثال صنعت، معدن و تجارت در موضوعات صنعتی، محدود و متکی به تعداد اندک نیرو و بودجه خود است درحالی‌که بسیج به واسطه ارتباط گسترده با مردم می‌تواند مفید و گره گشا باشد.


او ادامه داد: یکی از رسالت‌های مهم بسیج، هم افزایی ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به نقطه مطلوب است.


سردار بوعلی با بیان اینکه بخش‌هایی از صنعت دچار رکود شده، تصریح کرد: بسیج نسبت به هیچ مسئله‌ای بی تفاوت نیست، به ویژه هنگامی که می‌دانیم می‌توانیم مفید و موثر باشیم.


او با ذکر اینکه ورود ما به عرصه‌هایی نظیر صنعت به منزله دخالت یا تعارض منافع نیست، بیان کرد: ما در بسیج و سپاه در کمک به سازمان‌ها و ارگان ها از هیچ کمکی کوتاهی نخواهیم کرد.


فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به نقش هم افزایی و راهگشایی بسیج عنوان کرد: عارضه یابی شما صرفا فنی نیست و می‌تواند راهگشا و با هم افزایی، مشکلات را حل کنید.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرکلینیک تخصصی کسب و کاردکترمیر

Leave a Reply