دسته‌بندی نشده

سیستان وبلوچستان می تواند به الگوی عملی مدیریت مردم محور تبدیل

ایسنا/سیستان و بلوچستان دستیار رئیس جمهور در امور مردمی‌سازی دولت گفت: سیستان و بلوچستان دارای مردمانی کم‌توقع و مسئولیت‌پذیر است و می‌توانیم این استان را به الگوی عملی مدیریت مردم محور تبدیل کرد.


به گزارش ایسنا- سید احمد عبودتیان عصر یکشنبه، ۲۸ آیان، در اولین اجلاسیه مردمی‌سازی دولت در سیستان و بلوچستان که زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: مردمی‌سازی یک‌ ضرورت غیر قابل انکار است که دولت سیزدهم نیز برای تحقق این مهم با قوت پای کار آمده است.


وی افزود: فهم، خواست و مطالبه مردم برای زمامداران جمهوری اسلامی مهم است و ایمان داریم که نظام اداره کشور باید گره خورده با خواست و اراده مردم باشد و مردم در همه امور پای باشند.


وی گفت: مشارکت مردم در امور تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، اجرا و نظارت مطالبه مهم رهبر انقلاب و اراده جدی دولت است که مردم باید در همه این مولفه‌های نقش آفرین باشند.


به گفته دستیار رئیس جمهور؛ مشکلات سیستان و بلوچستان باید احصا، طبقه‌بندی و مشخص شود و برای حل و رفع آن‌ها نیز باید از ظرفیت مردم بهره برد و حلقه‌های میانی خودجوش جهادی پای کار بیایند و دولت نیز حمایت‌های لازم را آن‌ها انجام دهد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم دستگاه تصفیه آب
بیشتر بخوانیمروش‌های انتخاب و خرید نهال‌های سالم برای باغبانی

Leave a Reply