دسته‌بندی نشده

فروشگاه لوازم یدکی

فروشگاه لوازم یدکی ایمان پژو با مدیریت مهندس ایمان فضلعلی‌نژاد فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ در خیابان ملت (چراغ برق) تهران با تامین لوازم استوک انواع خودروها اغاز کرد و رفته رفته توانست تمامی انواع قطعات ماشین خودروهای داخلی به صورت اصلی و شرکتی را برای پخش و فروش داشته باشد، که بیشترین تمرکز خود را روی سیم کشی و سیستم انژکتور خودرو گذاشته و سعی در به‌روزرسانی تجربیات فروشگاه در این زمینه را دارد.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ایمان پژو در حال حاضر به صورت تخصصی در ضمینه انواع سیم کشی خودرو، انواع ایربگ و ECU و همچنین سیستم انژکتوری فعالیت داشته و از تمام توان خویش در جهت تعهد به مشتری و خدمت رسانی به شما عزیزان دریغ نخواهد کرد.

شما کاربران گرامی می‌توانید با اطلاع از سیستم و مدل و تیپ خودرو خود و تماس با کارشناسان ما عیب خودرو خود را شناسایی کرده و قطعه مورد نظر خود را سفارش دهید.

تمامی قطعات فروشگاه لوازم یدکی ایمان پژو از کیفیت بالایی و مطلوبی برخوردار است و تمام تلاش و سعی خود را کرده‌اند تا با تامین قطعات با کیفیت رضایت مشتریان را جلب کنند.

در حال حاضر ما قطعات خودروهای داخلی اعم از لوازم یدکی پژو 206، پژو 405، سمند، پرشیا، دنا، پراید و …. را برای فروش داریم.

برای سفارش محصول خود کافی است با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید بعد از استعلام موجودی اقدام به ثبت سفارش کنید تا محصول با کیفیت در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

 

Leave a Reply