دسته‌بندی نشده

مطهری بند کفش هایمان را مقابل پیکان محکم تر از همیشه می بندیم

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس قدر جایگاهی که در آن قرار دارند را بدانند.


به گزارش ایرنا، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس برابر پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا عید سعید فطر را تبریک می‌گویم. در بازی فردا مهمترین نکته برای رویارویی با پیکان حفظ تمرکز بالا است. نباید به اطراف توجهی داشته باشیم و فقط حواسمان را معطوف بازی کنیم.


وی افزود: ‌پیکان تیم دونده و قابل احترامی است که دفاع تیمی خیلی خوبی هم دارد ولی ما هم برای این بازی راهکارهایی مد نظر داریم و می‌خواهیم در زمین حریف توپ را بگیریم.


مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: پیکانی‌ها از نظر تیمی عملکرد خوبی دارند و ما باید خیلی خوب و با تمرکز بالا در زمین حاضر شویم تا ضربه نخوریم.


مطهری اضافه کرد: برای گلزنی نیز راهکارهایمان را مرور کردیم و با توجه به شناخت خوبی که از پیکان داریم امیدوار هستیم موفق عمل کنیم. می‌تواتم بگویم که فوتبال قابل احترامی را ارائه خواهیم داد تا نتیجه خوبی بگیریم. تیم ما مبارز و جنگجو است و در تمرینات این مسأله را خیلی خوب نشان می‌دهد. بازیکنان ما با انگیزه کار می‌کنند و امیدوارم که فردا روز خوب ما باشد.


مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:  فردا بند کفش‌هایمان را محکم‌تر از همیشه می‌بندیم و فکر می‌کنیم که بازی فردا آخرین بازی عمر ما است و با تمام صلابت بازی خواهیم کرد.


مطهری در پاسخ به این پرسش که ممکن است برای تعیین قهرمان کار به تفاضل گل کشیده شود، گفت: درست است که ما مربیان همه جوانب را در نظر می‌گیریم اما در حال حاضر نگاه ما فقط به بازی فردا مقابل پیکان است و بازی به بازی پیش می‌رویم.


مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه پیکان در بازی‌های خارج از خانه عملکرد بهتری دارد، اضافه کرد: در شروع صحبت‌هایم گفتم که این تیم دو آیتم خیلی خوب دارد اما راهکار برای ضربه زدن به این تیم زیاد است. ما این مسائل را در تمرینات مرور کردیم و امیدوارم که فردا با حوصله بوده و ریتم خوبی هم داشته باشیم. باید مثل موج گاهی پرفشار به سمت ساحل بیاییم و گاهی آرام باشیم. باید با حوصله باشیم تا سه امتیاز را بگیریم.


وی درباره تغییراتی که در ترکیب پرسپولیس در بازی‌های اخیر انجام شده، تاکید کرد: پرسپولیس یک تیم به تمام معناست و کار تیمی حرف اول و آخر را در تیم ما می‌زند. در این سال‌ها جابه‌جایی‌هایی در پرسپولیس انجام شده و برخلاف اینکه می‌گویند پرسپولیس ثبات دارد اما چنین چیزی نیست.


وی گفت: ما بهانه نمی‌آوریم اما هر کسی که در پازل تاکتیکی تیم باشد بهترین خودش خواهد بود و همه بازیکنان در خدمت تیم هستند. در فوتبال چنین تغییراتی طبیعی است و گاهی براساس آمادگی بازیکنان یا شرایط حریف این تغییرات صورت می‌گیرد.


مطهری در مورد غیبت مهدی ترابی و وحید امیری در بازی برابر پیکان تصریح کرد: همیشه به کار تیمی اعتقاد داریم اما واقعاً امیری و ترابی فوق‌العاده و تأثیرگذار هستند و عملکرد آنها در این سال‌ها نشان داده بازیکنان مهمی برای تیم به حساب می‌آیند. به خصوص اینکه نبردهای یک به یک را با موفقیت پشت سر می‌گذارند. با این همه باید بازی بدون آنها را تجربه کرده و بازی را در بیاوریم.


مطهری در مورد اینکه با توجه به هفته های پایانی لیگ فشار زیادی روی داوران است، افزود: دوست ندارم راجع به داوری صحبت کنم اما در این 6 هفته انتظار تیم‌های بالای جدول و حتی پایین جدول این است که داوران با نهایت دقت قضاوت کنند و عادلانه سوت بزنند. این توقع بی‌جایی نیست و امیدوارم بگونه‌ای قضاوت کنند که مشکلی پیش نیاید و عدالت برای همه تیم‌ها رعایت شود.


وی در خصوص تعطیلی لیگ که با انتقاداتی همراه بود، تاکید کرد:‌ این موجی است که یکسری از آقایان در فضای مجازی به راه می‌اندازند اما مردم علم تمرین را نمی‌دانند. آنها نمی‌دانند که یک بازیکن چه زمانی نیاز به بازسازی دارد تا با انرژی بیشتر کار را انجام دهد. در یک لیگ فرسایشی هر چه به آخر لیگ نزدیک می‌شویم این مسائل بیشتر می‌شود. بازیکنان آدم آهنی نیستند و بالانس تمرینی لازم است. مگر قبلاً این مسائل وجود نداشت؟ مگر همین تیم قهرمان نشد؟‌ این سؤالات سطحی است و برخی به صورت حساب شده موجی به راه می‌اندازند. ما در نهایت دقت و علم تمرینات را برگزار می‌کنیم و هر زمان که تیم نیاز به استراحت داشته باشد این کار را خواهیم کرد.


مربی پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت سیامک نعمتی گفت: شرایط نعمتی بهتر از قبل شده اما برای اینکه همان بازیکن قبلی شود نیاز به تمرین بیشتر دارد. با این حال او فردا در فهرست تیمی ما حضور خواهد داشت.


مطهری در مورد حواشی مهدی عبدی و حضور او در جشن قهرمانی تیم نساجی تاکید کرد: درباره مهدی عبدی هم باشگاه شفاف‌سازی لازم را انجام داد و عبدی اجازه حضور در ورزشگاه آزادی را نداشته است. مهدی بازیکن خوش قلبی است و به تیم شهرش علاقه داشته اما کار او اشتباه بود و یحیی گل‌محمدی او را در اختیار باشگاه قرار داد و عبدی سه جلسه تمرین نکرد. باشگاه هم در نهایت او را جریمه کرد. مهدی و همه بازیکنان مثل برادران و اعضای خانواده ما هستند. از خودم شروع می‌کنم و به همه می‌گویم ما باید قدر و جایگاه پرسپولیس را بدانیم چرا که در این باشگاه اسطوره‌هایی مثل علی پروین حضور داشته است. باید به این نشان و این پیراهن احترام گذاشت. باید بدانیم که در چه باشگاه بزرگی حضور داریم و بازیکنان در همه این سال‌ها این مسائل را با قهرمانی و تعهد ثابت کرده‌اند اما به هر حال گاهی این مسائل پیش می‌آید.


وی درباره بازی با سپاهان و اینکه محل میزبانی از این دیدار هنوز مشخص نشده نیز گفت:‌ باشگاه نامه‌نگاری‌های خود را در این خصوص انجام داده و ما ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد را به دلیل چمن مناسبش انتخاب کرده‌ایم. سپاهان هم تیم قابل احترامی است اما نمی‌دانیم که قرار است این بازی در نهایت در چه زمینی انجام شود. در هر حال مشهد اولویت ما است اما گزینه‌های دیگری هم داریم.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

Leave a Reply