دسته‌بندی نشده

مرتضوی نیازهای زیرساخت های فرهنگی استان البرز برطرف می شود

کرج- ایرنا- معاون اجرایی رئیس جمهور یکی از دغدغه‌های علما و روحانیون استان البرز را زیرساخت‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: در سفر استانی منابعی را برای تامین زیرساخت‌ها در نظر گرفتیم که به مرور نیازها برطرف خواهد شد.


به گزارش خبرنگار اعزامی حوزه دولت ایرنا، «سید صولت مرتضوی» روز سه‌شنبه در ادامه سفر یک روزه به استان البرز و در حاشیه نشست مرکز ارتباطات دولت و روحانیت و علما و روحانیون این استان به خبرنگاران گفت: محور بحث این نشست جهاد تبیین بود و علما نقطه نظرات مختلفی را مطرح شد و ما هم دستاوردهای دولت را تبیین کردیم. امیدواریم ارتباط بین دولت و روحانیت همواره برقرار و تداوم داشته باشد.


معاون اجرایی رییس جمهور افزود: روحانیت استان البرز برخاسته از متن و همراه مردم هستند و نگرانی و دغدغه‌هایی درباره معیشت مردم مطرح کردند که بسیار بجا و به حق بود.ما هم مطالب را منتقل می‌کنیم و تصمیماتی که دولت درباره رفع مشکلات مردم به ویژه اقشار دهک‌های پایین جامعه را برای آنها تبیین کردیم و امیدواریم تصمیمات جدی‌تری برای این حوزه اتخاذ شود.


مرتضوی به دغدغه روحانیون و علما اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌ها درباره زیرساخت‌های فرهنگی نظیر مدارس علمیه، مساجد کتابخانه‌ها بود که به استاندار توصیه شد و ما هم در سفر استانی منابعی را برای تامین زیرساخت‌ها در نظر گرفتیم که به مرور نیازها برطرف خواهد شد.


حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت نیز در این نشست گفت: ما در دوران جهاد تبیین هستیم و مقام معظم رهبری بر این جهاد تاکید کردند.


وی افزود: کربلا دو فصل دارد شهادت و جهاد شمشیر و دیگری جهاد تبیین؛ اکنون در دوران جهاد تبیین دشمن را باید شناخت.


عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت ادامه داد: کار اصلی روحانیت تبیین و جهاد تبیین بوده و از این رو روحانیت از  قدرتمندترین نهادها است.


حجت الاسلام تقوی روحانیت را عامل اصلی حضور مردم در صحنه دانست و گفت: روحانیت محکم ایستاده و همراه در صحنه است.  آیت الله رییسی با شعار اجرای عدالت پای کار آمد و اقدامات خوبی طی مدت حضور تاکنون انجام داد.


نشست مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با علما و روحانیون استان البرز امروز با حضور معاون اول اجرایی رییس جمهور، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی مشهور به حسینی همدانی امام جمعه کرج و ولی فقیه و حجت‌الاسلام تقوی مشاور رییس جمهور در امور روحانیت برگزار شد.


در ادامه سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور به منزل شهید محمدعلی محقق رفت. وی همچنین با خانواده شهید حجت الاسلام علی تمام زاده نخستین شهید روحانی مدافع حرم که در جریان عملیات محرم در سال ۹۴  توسط نیروهای تکفیری در سوریه به شهادت رسید، دیدار کرد.


معاون اجرایی رییس جمهور در ادامه سفر یک روز خود با نماینده ولی فقیه استان البرز دیدار و در پایان سفر از روند اجرایی طرح کنارگذر شمالی شهید سلیمانی( ادامه بزرگراه شهید همت به کرج) بازدید کرد.


مرتضوی: نیازهای زیرساخت‌های فرهنگی استان البرز برطرف می‌شود 


به گزارش ایرنا، معاون اجرایی رییس جمهور صبح امروز وارد استان البرز شد و مورد استقبال «مجتبی عبداللهی»، استاندار قرار گرفت و با حضور در اداره کل آموزش و پرورش از کامیون‌های حامل ارسال تجهیزات به هنرستان استان البرز بازدید و سپس سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی در کرج را افتتاح کرد.



Leave a Reply