دسته‌بندی نشده

قالیباف آسایش مردم جز با فراهم کردن زمینه های قاطعیت پلیس تامین

تهران- ایرنا- محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتی با اشاره به شهادت مامور نیروی انتظامی در درگیری با اراذل و اوباش تاکید کرد که امنیت جامعه و آسایش مردم جز با فراهم کردن زمینه‌های اعمال اقتدار و قاطعیت پلیس تامین نخواهد شد.


به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، قالیباف در این توئیت نوشت: شهادت مظلومانه مأمور وظیفه‌شناس شهید علی‌اکبر رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش دردناک و جانکاه است؛ امنیت جامعه و آسایش مردم جز با فراهم کردن زمینه های اعمال اقتدار و قاطعیت پلیس تامین نخواهد شد.


وی افزود: ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی در اسرع وقت اصلاحات مورد نیاز «قانون استفاده از سلاح» برای مامورین شجاع و جان برکف ناجا را به مجلس ارائه کنند تا خارج از نوبت در دستور رسیدگی و تصویب قرار گیرد.


به گزارش ایرنا، سرهنگ کاووس محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس بامداد امروز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: ساعاتی پیش ماموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز هنگام اجرای ماموریت با اراذل و اوباش، درگیر شدند.


او ادامه داد: در این درگیری ستوان یکم علی اکبر رنجبر براثر ضربه سلاح سرد (قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست، همچنین یک سرباز وظیفه نیز در این درگیری مجروح شد و به مرکز درمانی انتقال یافت که حال عمومی وی مناسب است.


معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.


روستای بیدزرد از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز است. این روستا در فاصله حدود ۲۰ کیلومتری شیراز در جاده کوار قرار دارد. 





Leave a Reply