دسته‌بندی نشده

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درگذشت نادر طالب زاده را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت نادر طالب‌زاده چهره درخشان و از فعالان انقلابی رسانه را تسلیت گفت.


به گزارش حوزه پارلمانی ایرنا، نادر طالب‌زاده چهره دیرآشنا و درخشان فعالان انقلابی رسانه، سرانجام پس از سال‌ها تحمل درد و رنج درگذشت.


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: او پرچمی را که شهید آوینی برافراشته بود، پس از او به دوش کشید و با تحلیل دقیق وقایع، نوع تازه‌ای از دفاع رسانه‌ای از انقلاب اسلامی را به وجود آورد. طالب‌زاده را باید بحق، افسر بلندپایۀ «جهاد تبیین» بدانیم که از سال‌ها پیش، به ندای رهبری لبیک گفته بود و در دفاع از حق و حقیقت به جهاد تبیین پیوسته بود.


طالب‌زاده عنوان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درگذشت نادر طالب‌زاده را به محضر مقام معظم رهبری و ملت ایران و رهروان رسانه‌ای او و بازماندگان وی تسلیت گفت و برای او در برابر تلاش و مجاهدت خالصانه و شجاعانۀ وی، از خداوند کریم اجر و پاداش مسئلت کرد.


نادر طالب زاده مجری و برنامه‌ساز با سابقه تلویزیون در ۶۹ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت.


طالب‌زاده متولد ۱۳۳۲ در تهران، مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون و بازیگر و کارگردان سینما بود. وی همچنین دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضو هیات اندیشه‌ورز این شبکه بود.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

Leave a Reply