دسته‌بندی نشده

سرلشکر رحیم صفوی زیرپا گذاشتن خط قرمزهای ایران انهدام دشمن

مشهد- ایرنا- دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: می دانیم دشمنان در کدام کشور منطقه هستند و اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی داریم که اگر آنها وحدت، منافع، امنیت، ارزشها و خط قرمزهای ما را زیرپا بگذارند منهدمشان کنیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم‌ صفوی روز پنجشنبه در سیزدهمین آیین گرامیداشت شهدای وحدت (شهیدان شوشتری و محمدزاده) در مشهد افزود: دشمنان خارجی بدانند که ما آنها را رصد می‌کنیم و اگر از خط قرمزهای ایران عبور کنند جمهوری اسلامی پاسخ قاطع خواهد داد.


وی ادامه داد: به دشمن خارجی و فرامنطقه‌ای می‌گوییم از توانمندی‌های ما بی‌خبر است اما ما می‌دانیم که آنها بسیار آسیب پذیر هستند.


مشاور عالی فرمانده کل قوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی دیروز در شیراز گفت: حادثه تروریستی-تکفیری دیروز در شیراز که تروریست کافر غیرایرانی از در بخش زنانه حرم وارد شد و زائران را به رگبار بست قلب همه ما را جریحه دار کرد.


رحیم صفوی افزود: امیدواریم با طراحان پشت صحنه و آمران و عناصر اصلی برخورد قاطع و عبرت آموزی شود تا همگان بدانند این اعمال رذیلانه و مذبوحانه در ایران و اماکن مقدس جایگاهی ندارد.


وی با بیان این که حفظ امنیت، وحدت، قدرت و منافع ملی از اهداف اساسی همه حکومت‌هاست ادامه داد: به هر علتی اینها به خطر بیفتد همه ملتها و حکومت‌ها وارد عمل می‌شوند.


مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: حادثه تروریستی دیروز در شیراز و ناآرامی‌های اخیر باید حکومت و ملت را به یک فهم و عمل مشترک راجع به راهبرد دشمنان خارجی و داخلی و همچنین ضعفهای مدیریتی و آسیب پذیری های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و حتی امنیتی ما برساند.


رحیم صفوی افزود: دولت و ملت و حکومت هم برای مقابله با راهبرد دشمنان و سر و سامان دادن به ضعفهای داخلی برای عبور از وضعیت موجود و رسیدن به شرایط مطلوب باید یک سری اعمال مشترک را سامان دهند.


وی اضافه کرد: برگزاری اجلاس شهدای وحدت را باید در راستای جهاد تبیین، تفسیر کنیم که یکی از اهداف جهاد تبیین هوشمندسازی و ساختن نسل جوان است یعنی باید بدانیم شهدا چه کسانی بودند و چه رفتار و عملکردی داشتند چون بیش از ۱۸ میلیون از جمعیت این کشور ۱۵ تا ۲۹ سال هستند و ۶۵ درصد جمعیت کشور زیر ۴۰ سال هستند. یعنی نسلی که انقلاب و جنگ و شهدا را کمتر می‌شناسند.


مشاور فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه شهید شوشتری را بیش از ۴۰ سال از نزدیک می شناختم افزود: این شهید والامقام، مردمدار و مردمیار بود و دائم در ماموریت حضور داشت و شهید محمدزاده نیز که دلاوری خط شکن بود در راه عزت اسلام و امنیت کشور فداکاری کرد و در محرومیت زدایی هم سنگ تمام گذاشت.


سرلشکر صفوی افزود: پاسداران از دل مردم بیرون آمده اند و عهد و پیمان بسته اند که به رهبری، مردم و شهدا وفادار باشند و از عزت، شرافت، اقتدار و امنیت کشور دفاع کنند.


وی اضافه کرد: هدف اصلی دشمن ایجاد انشقاق در وحدت و تضعیف امنیت ملی است و در همین راستا صد هزار عضو هیات علمی دانشگاهها و حدود یک میلیون معلم باید دانشجو و دانش آموزان خود را آگاه کنند.


مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: حضور یکپارچه مردم برای مقابله با ناآرامیها و مقابله قدرتمندانه نیروی زمینی سپاه با ضدانقلابی که در اقلیم کردستان قرار داشت و کوبیدن مقتدرانه مواضع آنها هشدار به برخی از کشورهای همسایه و مراکز رسانه ای آنها بود که با حضور عناصر ضدانقلاب دخالت می کردند.


رحیم صفوی افزود: دشمن بداند حکومت و ملت ما مقتدر است و رهبری حکیم و مردمی هوشمند و سرزمینی سرشار از منابع اقتصادی و انسانی داریم. بهترین ملت و سرزمین و دین را داریم با وحدت قوا و انسجام و حل مشکلات در داخل، قدرتمند هستیم و هیچ دشمنی یارای مقابله با ما را ندارد.


او ادامه داد: به فضل الهی راهبرد دشمنان با شکست مواجه شده است و در مقابل عظمت و اقتدار ملت ایران و نفوذ منطقه ای کشورمان شکست خورده اند و مشکلات داخلی نیز حل خواهد شد هر چند حل آنها زمان می برد و من اطمینان می‌دهم که از این شرایط عبور می کنیم و به وضع مطلوب خواهیم رسید که در داخل و خارج قوی و پیروز باشیم.


یادواره شهدای وحدت در گرامیداشت سالگرد شهادت سرداران نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده و ۴۰ تن از فرماندهان سپاه و سران طوایف اهل سنت و جمعی از مردم شیعه و سنی برگزار می‌شود که ۲۶ مهرماه سال ۱۳۸۸ بر اثر انفجاری تروریستی در منطقه پیشین شهرستان سرباز در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده و به شهدای وحدت موسوم شدند.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما