دسته‌بندی نشده

راستینه از مصوبات هوشمندانه برای توسعه استان چهارمحال و بختیاری

تهران- ایرنا- نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور برای سفر به استان چهارمحال و بختیاری قدردانی کرد و خواستار اجرای مصوبات این سفر برای کاهش محرومیت‌ها شد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، احمد راستینه هفشجانی در نشست علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری گفت: اکنون که در بیستمین سفر رئیس جمهور توفیق میزبانی وی را در استان چهارمحال و بختیاری داشتیم، ما نمایندگان این استان بر خود می‌بالیم که در هفته کرامت و در آستانه میلاد باسعادت امام رئوف موسی‌الرضا (ع) میزبان رئیس جمهور مکتبی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات دولت بودیم.


نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس ادامه داد: این تقارن زیبا را نشانه‌ای از محبت مردم این استان و خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می‌دانیم، اکنون که بار دیگر عرصه خدمت صادقانه پیش روی مردم گشوده است، بر خود فرض می‌دانیم صمیمانه از این حضور و مصوبات هوشمندانه برای توسعه استان قدردانی کنیم.


راستینه بیان کرد: امیدواریم با تاکید رئیس جمهور و با رصد و پایش مستمر به اجرای مصوبات شاهد کاهش محرومیت‌ها در استان باشیم.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

Leave a Reply