دسته‌بندی نشده

خیاطیان مقصود رهبری از حلقه های میانی با الگوسازی درست تبیین

تهران – ایرنا – رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با مهم خواندن تولید محتوا و ادبیات‌سازی را در موضوع حلقه‌های میانی، گفت: باید با الگوسازی درست، مقصود رهبر معظم انقلاب از طرح مفهوم حلقه‌های میانی به خوبی تبیین و ترویج شود.


به گزارش حوزه دولت ایرنا، محمدصادق خیاطیان در نشست اعضای کارگروه حلقه‌های میانی این مرکز، آن را از جمله کارگروه‌های موفق مرکز بررسی‌های استراتژیک خواند و گفت: از جمله اهداف تشکیل این کارگروه این بود که مفهوم حلقه‌های میانی تبیین و عموم جامعه با آن آشنا شوند. در این مسیر کارهای قابل قبولی انجام شده، اما همچنان راه طولانی‌تری در پیش است.


رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری موضوع تولید محتوا و ادبیات‌سازی در بحث حلقه‌های میانی را مهم توصیف کرد و ادامه داد: امروز بسیاری با کارکرد و مفهوم حلقه‌های میانی آشنا نیستند و تبیین و ترویج دقیق این مفهوم، کار جدی می‌طلبد.


وی با بیان اینکه در بحث حلقه‌های میانی باید به دنبال یک ادبیات مشترک بود تا منظور رهبر معظم انقلاب از این مفهوم به خوبی برای جامعه واشکافی شود، تصریح کرد: در مرکز بررسی‌های استراتژیک، علاوه بر اهتمامی که در حوزه تبیین این مفهوم وجود دارد، به دنبال عملیاتی کردن این مفهوم در بخش‌های مختلف حکمرانی در کشور هستیم.


خیاطیان با اشاره به اینکه پیاده‌سازی موضوع حلقه‌های میانی نیازمند الگوسازی است، تاکید کرد: ما برای تبیین این موضوع و فعالیت در چارچوب آن، نیازمند الگوپردازی هستیم، از همین روست که کارگروه حلقه‌های میانی را در مرکز بررسی‌ها تشکیل داده‌ایم.


رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در عین حال گفت: حلقه‌های میانی هم باید به این مساله بپردازند که چگونه از طریق این مفهوم، مردم را بیشتر از گذشته در نظام حکمرانی کشور مشارکت دهند و تا امر مردمی‌سازی دولت به معنای اخص آن پیاده‌سازی شود.


در این نشست احکام اعضای کارگروه حلقه‌های میانی از سوی رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری به آن‌ها اعطا شد.



Leave a Reply