دسته‌بندی نشده

تیم بسیار جوانی داریم برای دیدار با ملوان برنامه داریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با بیان اینکه ۱۳ بازیکن تیمش زیر ۲۳ سال هستند، گفت: یکی از تیم های جوان لیگ هستیم و قطعا برای بازی با ملوان برنامه خواهیم داشت تا از نام سپاهان و تیم خود دفاع کنیم.


به گزارش ایسنا، نیلوفر اردلان با اشاره به برتری پرگل تیمش در هفته نخست لیگ برتر مقابل نماینده البرز و استارت خوب در لیگ، اظهار کرد: با توجه به اینکه اولین بازی لیگ بود و همیشه اولین بازی شرایط خاص خودش را دارد، ما نیز در نیمه اول از شرایط آرمانی که فکر می‌کردیم به دور بودیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم؛ اما در نیمه دوم با نکاتی که به بازیکنان گوشزد کردیم، توانستیم سه گل دیگر را وارد دروازه حریف کنیم.


وی درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل تیم ملوان در انزلی تصریح کرد: سعی کردیم این بازی را با آرامش و شرایط مطلوب به اتمام برسانیم و حالت یک بازی تمرینی برای ما باشد تا بتوانیم با آمادگی بیشتر مقابل تیم ملوان در هفته بعد ظاهر شویم.


سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در خصوص تغییرات زیاد تیمش و همچنین گام برداشتن در مسیر بومی گرایی و جوان گرایی افزود : امروز نازنین منصوری ۱۶ ساله توانست در اولین بازی با پیراهن سپاهان اولین گل خود را به ثمر برساند و همین طور هستی فروزنده.


وی تاکید کرد: تیم ما ۱۳ بازیکن زیر ۲۳ سال دارد و پنج بازیکن غیر بومی و یک تیم جوان و بومی در لیگ داریم که در آینده بسیار خوب خواهد شد. 

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

Leave a Reply