دسته‌بندی نشده

برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و بومی

ایسنا/اردبیل سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد از برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و جشنواره های بازی‌های بومی محلی و روستایی خبر داد.


محمدی، ۲۶ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد در طول سال ۱۴۰۲ با تلاش و تعامل در راستای اعتلای ورزش، گام های موثری برداشته  بطوری که شاهد افزایش چشمگیر ورزشکاران سازمان یافته شهرستان هستیم.


وی افزود: در حوزه قهرمانی و همگانی با همکاری هیات های ورزشی و ورزشکاران، در جهت آمادگی برای شرکت در مسابقات جهانی، آسیایی، پارا آسیایی،کشوری و استانی پیشرفت های چشمگیری صورت گرفته است.


محمدی اضافه کرد: در حوزه قهرمانی و در رشته های مختلف ورزشکاران پارس آبادی موفق به کسب مقام در مسابقات المپیک ناشنوایان و پاراآسیایی،۳ مورد دعوت به اردوی تیم ملی،۲۰ مورد مسابقات بین المللی و ۲۵ مقام مقام کشوری را از آن خود کردند.


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد در خصوص اقدامات انجام گرفته در حوزه همگانی نیز گفت: برگزاری همایش های مختلف پیاده روی و ورزش صبحگاهی بیش از۸۰ مورد، جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری ۹۰ مورد و جشنواره های بازی‌های بومی محلی و روستایی با هدف شور و نشاط اجتماعی در بین اقشار مختلف روستایی و عشایری ۶۰ مورد و مسابقات داخلی ۲۵مورد، ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ۲مورد صعود کوهنوردان در مناسبت های مختلف ۲۵ مورد، مسابقات کارکنان دولت دررشته مختلف ۱۶مورد برگزار شده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم دستگاه تصفیه آب
بیشتر بخوانیمروش‌های انتخاب و خرید نهال‌های سالم برای باغبانی

Leave a Reply