دسته‌بندی نشده

انتشار ۹۲۶ عنوان کتاب در مازندران

ایسنا/مازندران معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از انتشار ۹۲۶ عنوان کتاب در سال گذشته در استان خبر داد .


به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران، علی علوی در جلسه هم اندیشی با نویسندگان و ناشران ۲۱ کتاب بومی مازندران در سالن جلسات اداره کل ارشاد با اشاره به وعده حمایتی استاندار مازندران از فعالان حوزه کتاب و تامین کاغذ نویسندگان، گفت: این موضوع را در اداره ارشاد استان مازندران پیگیری می‌کنیم.


دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران، اظهار کرد: ۲۵۸ ناشر فعال در استان، ۹۲۶ عنوان کتاب در سال گذشته منتشر کردند که ۴۵ کتاب در حوزه فرهنگ بومی بوده است.


علوی تصریح کرد: باید تلاش کنیم که فرهنگ بومی و اصیل مازندران را به صورت جدی معرفی کنیم.


معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران درباره معرفی کتاب‌های انتشار یافته، گفت: بنا داریم از ظرفیت شبکه طبرستان و رسانه‌های استان در این بخش استفاده کنیم و پیگیری‌های جدی‌تر در این زمینه در دستور کار قرار دارد.


قابل ذکر است، در این جلسه چند نفر از نویسندگان درباره کتاب انتشار یافته شان توضیحاتی ارائه کردند.


نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی از روز گذشته در ساری آغاز و تا ۳۱ فرودین ماه در دو شیفت صبح و عصر پیگیری می‌شود.


نماینده ۴۳ ناشر ملی و ۱۳ ناشر استانی در نمایشگاه حضور دارند چهار هزار عنوان کتاب در بیش از ۴۰ غرفه در معرض بازدید علاقمندان قرار دارد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

Leave a Reply