دسته‌بندی نشده

چین قویا حمله تروریستی در شیراز را محکوم کرد

تهران- ایرنا- وزارت خارجه چین حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز را که منجر به جان باختن ۱۵ و زخمی شدن ۲۷ شد، قویا محکوم کرد.


به گزارش ایرنا از سایت اطلاع رسانی وزارت خارجه چین، مائو نینگ سخنگوی این وزارتخانه امروز پنجشنبه در پاسخ به سوال خبرنگار «پکن یوث دیلی» در مورد حادثه شب گذشته ۴ آبان در شیراز، گفت: چین از این حمله شوکه شده و آن را قویا محکوم می‌کند.


وی در ادامه تاکید کرد: پکن به شدت مخالف تمام اشکال تروریسم است و از دولت و مردم ایران در مبارزه با افراط گراها و تروریست‌ها و حفظ صلح و ثبات در کشور حمایت می‌کند.


عصر دیروز چهارشنبه یک فرد مسلح که با نام «حامد بدخشان» شناسایی شد، به شیوه تروریست‌های تکفیری با تیراندازی به مردم در داخل و خارج از صحن حرم حمله کرد.


این حمله تروریستی در یکی از شلوغ‌ترین ساعات در حرم شاهچراغ روی داد و تا کنون منجر به جان باختن ۱۵ نفر از جمله ۲ کودک و زخمی شدن ۱۹ نفر از زائران شده است.


ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به این اقدام تروریستی اعلام کرد:مدعیان دروغین حقوق بشر در پس اظهارات به ظاهر بشر دوستانه و ادعاهای واهی خود، دقیقا همین صحنه‌های خشونت و به خاک و خون کشیدن مردم ‌ایران را می‌خواستند. برای آنان هدف وسیله را توجیه می‌کند.


نینگ سخنگوی وزارت خارجه چین همچنین در پاسخ به سوال خبرگزاری فرانسه در مورد ناآرامی‌های ایران اظهار کرد: در جریان گزارش‌های مربوطه قرار گرفته‌ایم. باور داریم دولت ایران به درستی می‌تواند مسائل مربوطه را مدیریت کرده و ثبات کشور را حفظ کند.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما