دسته‌بندی نشده

پیامد ازدواج سلامت فردی و اجتماعی است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) گفت: پیامد ازدواج سلامت فردی و اجتماعی است.


احسان یاوری امروز یکم خردادماه در مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) که در سالن غدیر این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: ازدواج پیچیده‌ترین وظیفه دوره بزرگسالی است. این رویداد مهم، در عین حال به‌عنوان ساده‌ترین و عاشقانه‌ترین مرحله چرخه زندگی توصیف شده است.


وی تصریح کرد: ازدواج وسیله انتقال به مرحله جدیدی از زندگی بوده است که مستلزم شکل دادن اهداف، قواعد و ساختارهای خانوادگی متفاوتی است.


رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) خاطرنشان کرد: آرامش و آسایش، پیشرفت فردی و اجتماعی بقای نسل و تأمین نیازهای روانی از نتایج ازدواج بوده که پیامد آن سلامت فردی و اجتماعی است.


یاوری اضافه کرد: به جرات می‌توانم بگویم امروز بهترین و شیرین‌ترین روز در دوره مدیریتی بنده است روزی که شاهد به ثمر نشستن و تشکیل زندگی دانشجوها هستیم.


وی بیان کرد: از این شرایط و برگزاری این جشن بسیار خرسندیم و از صمیم قلب به این ۴۰ زوج عزیز تبریک عرض می‌کنم و برای این عزیزان سعادت و خوشبختی خواستار هستم.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی، رئیس کارگروه خانواده و ازدواج نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نیز در این مراسم، اظهار کرد: خداوند انسان را از کلمه انس گرفته است پس هر انسانی نیاز به مونس دارد و هیچ مونسی بهتر از همسر نیست.


وی با بیان اینکه مونس باید دائمی، متعهد، خدمتگزار، نترس، حامی، تلاشگر و خوش اخلاق باشد، افزود: سرمایه عاطفی، روحی و شخصیتی خودتان را در جای مناسب سرمایه گذاری کنید.


رئیس کارگروه خانواده و ازدواج نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: خداوند نور را در زندگی همه آقایان و خانم‌ها قرار داد و امیدواریم که روز به روز کیفیت و کمیت این نور بیشتر شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

Leave a Reply