دسته‌بندی نشده

طباطبایی برای ۴ سال دیگر رئیس فدراسیون کاراته ماند

سید حسن طباطبایی به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون کاراته انتخاب شد.


به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کاراته با ریاست محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دوشنبه، ۲۲ اسفند در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.  


در پایان رای‌گیری سید حسن طباطبایی با کسب ۴۳ رای از ۴۴ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.  


هومان عسگری و سید حسن طباطبایی تنها کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای انتخابات این فدراسیون بودند که از میان ۱۰ کاندیدا مجوز حضور در انتخابات فدراسیون را به دست آوردند.  


هومان عسگری در این انتخابات غیبت داشت که به منزله انصراف تلقی شد. 


مهین فرهادی‌زاد به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی نیز دیگر نفرات حاضر در این مجمع بودند.


جمشید زند رئیس هیات کاراته مرکزی که کاندیدای هیات‌های استانی در هیات رییسه بود انصراف داد. او تایید صلاحیت برخی از اعضای هیات رئیسه را شبهه‌دار دانست و به همین خاطر  انصراف داد.


همچنین صابر عطایی رییس هیات استان تهران در مورد نماینده هیات‌های استانی در هیات رئیسه درخواست کرد که انتخاب نماینده هیات‌ها را به جلسه دیگری موکول کنند تا تایید صلاحیت همه نماینده‌ها بیاید.


آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در پاسخ به او گفت: اعضای مجمع اصرار به برگزاری مجمع داشتند. رئیس هیات کاراته تهران هم درست گفت هیچکدام از اعضای محترم کاراته که برایشان استعلام شده جواب منفی نیامده و نوشته تحت پیگیری است چون در جاهای مختلفی مسئولیت داشته‌اند و باید از جاهای مختلفی استعلام برایشان بیاید. بیش از ۵۰ روز است که درخواست استعلام کرده‌ایم اما برای احترام به مجمع قرار شد مجمع را برگزار کنیم و انتخاب اعضای بعدی را در مجمع بعدی انجام بدهیم‌.


در پایان سلیمی نماینده هیات‌های استانی آذربایجان غربی که کاندیدای تایید شده نماینده هیات استانی در هیات رئیسه فدراسیون بود انصراف داد و موافقت کرد که رای گیری نماینده استان‌ها هم در جلسه آینده و پس از تایید صلاحیت دو نماینده دیگر برگزار شود.


به گزارش ایسنا، پولادگر نیز در مورد اعضای هیات رئیسه گفت: کماکان گرفتار بحث اعلام صلاحیت‌ها هستیم. هنوز جواب استعلام برخی از افراد کابینه رئیس منتخب نیامده و در مجمع فوق العاده دیگری معرفی می‌کنیم. 


سید حسن طباطبایی هم از پولادگر خواست که انتخاب نواب رئیس به مجمع بعدی که بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، موکول شود که مورد موافقت پولادگر قرار گرفت.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

Leave a Reply