دسته‌بندی نشده

بیش از ۲۰۰ شبکه فارسی در طول ۲۰ سال علیه ایران راه اندازی شده

ارومیه – ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در طول ۲۰ سال بیش از ۲۰۰ شبکه فارسی علیه ایران راه‌اندازی شده بطوریکه برخی همچون «بی بی سی» با همه توان برای ضربه زدن به کشور ما تلاش می‌کند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام منصور امامی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردها و فعالیت‌های تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: دشمنان و معاندین از همه ابزارها و تکنیک‌های رسانه‌ای برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند.


به گفته وی، جمهوری اسلامی ایران ۱۸۰ برابر دنیا، مورد هجمه تبلیغات منفی دشمن قرار گرفته چنانکه در طول هفت هزار سال این تبلیغات بی سابقه بوده است.


وی ادامه داد: در دنیای امروز رسانه، نظام تبلیغاتی را شکل داده و نباید از وضع موجود و هجوم ظلمت ها ناامید شد زیرا هر کس به اندازه خود می‌تواند با روشن کردن شمعی در برابر ظلمات، روشنایی ایجاد کند.


حجت الاسلام امامی با بیان اینکه هدف تبلیغات اسلامی حرکت به سمت مردمی سازی جریانات دینی است، گفت: تبلیغات اسلامی مبلغ این فکر است که فرهنگ باید مردمی باشد و جریان مردمی تقویت شود لذا در این عرصه از همه طلب یاری می‌کنیم.


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: تبلیغات نظام سرمایه داری در خدمت نفسانیات و کلاهبرداری بوده و این نظام برای بقای خود نیازهای کاذب ایجاد کرده و برای آن جواب ارایه داده و کسب پول و ثروت می کند، ولی در نظام اسلامی باید تبلیغات در خدمت مردم باشد و منافع آنها را تامین کند.


حجت الاسلام امامی به اهمیت تبلیغ از دیدگاه انبیای الهی اشاره کرد و یادآور شد: کسی در مکتب اسلامی می‌تواند بار مسوولیت تبلیغ را بر دوش گیرد که بیش از دیگران به پیامبران شبیه باشد.


به گزارش ایرنا، نمایشگاه دستاوردها و فعالیت‌های تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تا سوم تیر ماه جاری برای بازدید علاقمندان دایر است.


معمار کبیر انقلاب در یکم تیر ماه سال ۱۳۶۰ هجری شمسی فرمان تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی را صادر کرد.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

Leave a Reply