دسته‌بندی نشده

با دیجی حق همیشه و همه جا وکیل داشته باش

از مهمترین سؤالاتی که در زمینه حقوقی، مطرح می‌شود آن است که از چه کسی مشاوره حقوقی بگیریم؟ آیا وکلا می‌توانند این خدمات را ارائه دهند؟ پاسخ سؤال مثبت است و باید گفت بله وکلا نیز می‌توانند مشاوره حقوقی ارائه دهند.


به گزارش ایسنا به نقل از دیجی حق، در نظر داشته باشید که بعد از دریافت مشاوره، در صورتی که لازم باشد باید پرونده حقوقی تشکیل شود. فراموش نکنید که تشکیل پرونده حقوقی مقدمات خاص خود را دارد.


از این رو پلتفرم دیجی حق امکانی را فراهم کرده است تا همه بتوانند از خدمات و مشاوره حقوقی وکلای پایه یک دادگستری استفاده کنند. مشاوره حقوقی در زمینه‌های مختلف، تنظیم شکوائیه و دادخواست، پیگیری پرونده به صورت آنلاین و حضوری و سایر خدمات حقوقی را می‌توانید از دیجی حق در هر ساعت و از هر جایی دریافت کنید.


سایت‌های حقوقی این امکان را به موکل می‌دهند تا به راحتی و بدون انتظار کشیدن، پاسخ خود را دریافت کنند؛ همچنین دریافت “https://www.digihagh.com/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82%DB%8C”>مشاوره حقوقی آنلاین هزینه کمتری دارد و افراد می‌توانند وکیل متناسب با بودجه خود را انتخاب کنند.


یکی از معضلات دادگاه‌ها، حجم بالای ورودی پرونده‌هاست؛ سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ارائه‌دهنده خدمات حقوقی به افزایش دانش حقوقی عموم افراد جامعه کمک می‌کنند و در بسیاری موارد به عدم تشکیل پرونده به دلیل نداشتن حق از منظر قانون، هدایت می‌کند.


دیجی حق یکی از این پلتفرم‌های آنلاین است که مزیت رقابتی بسیاری دارد. مهمترین مزیت دیجی حق این است که فقط وکلای پایه یک دادگستری در آن فعالیت می‌کنند و 24 ساعته آماده پاسخگویی به سؤالات حقوقی هستند. وکیل پایه یک دادگستری پس از گذراندن آزمون‌های سخت کانون وکلا و موفقیت در این آزمون‌ها، پروانه وکالت دادگستری را دریافت می‌کند و نکته جالب توجه درباره وکلای پایه یک دادگستری تجربه و تبحر این وکلاست؛ همچنین، دیجی حق در 3 پلتفرم سایت، اپلیکیشن و وب اپلیکیشن طراحی و در اختیار کاربران قرار گرفته است. کار با دیجی حق راحت و کاربرپسند است و فقط کافیست در آن ثبت‌نام کنید و سؤالات حقوقی خود را بپرسید. با این روش همیشه همراه خود وکیل خواهید داشت.


با دیجی حق همیشه و همه جا وکیل داشته باش!


زمانی که مشکل حقوقی برای افراد پیش می‌آید، از دست ندادن زمان بسیار اهمیت دارد و اینجاست که آنلاین بودن “https://www.digihagh.com/legal-request”>خدمات حقوقی ارزشمند است؛ چرا که در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید بهترین وکیل پایه یک دادگستری را بگیرید.


از طرفی هزینه‌های وکالت بسیار گزاف هستند و شاید بسیاری از افراد توان گرفتن وکیل به خصوص وکیل پایه یک دادگستری را نداشته باشند؛ از این رو قیمت‌های وکیل آنلاین بسیار کمتر است و به راحتی می‌توان با کمترین بودجه بهترین وکیل را داشت؛ همچنین، ممکن است افراد در مناطقی زندگی کنند که دسترسی به وکیل ممکن نباشد و رفت و آمد نیز برای آنها سخت باشد. پس به راحتی و با چند کلیک می‌توان از هر جای دنیا مشاوره حقوقی دریافت کرد.


به طور کلی می‌توان گفت وکلای پایه یک دادگستری در همه حوزه‌های حقوقی وکالت می‌کنند و “https://www.digihagh.com/legal-request”>مشاوره حقوقی ارائه می‌دهند اما ممکن است برخی از وکلا در یک یا دو زمینه تجربه بالاتری داشته باشند اما نکته جالب توجه اینجاست که دیجی حق تعداد زیادی وکیل پایه یک دادگستری فعال دارد که در زمینه‌های مختلف تجربه بالایی دارند؛ پس کافیست سؤال خود را در دیجی حق بپرسید. وکلای مختلفی به سؤال شما پاسخ خواهند داد و سپس شما می‌توانید بهترین وکیل را انتخاب کنید و ادامه کار خود را با او پیش ببرید. در صورت نیاز نیز می‌توانید درخواست ملاقات حضوری با وکیل خود را داشته باشید.


با دیجی حق همیشه و همه جا وکیل داشته باش!


تمامی وکلای پایه یک دادگستری و مرکز وکلای قوه قضاییه ایران می‌توانند با در اختیار داشتن پروانه وکالت معتبر، در دیجی حق ثبت‌نام کنند و به ارائه انواع خدمات مشاوره حقوقی آنلاین و وکیل آنلاین به کاربران بپردازند. وکیل منتخب دیجی حق بر قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی، قانون مسئولیت مدنی، قانون اجرای احکام مدنی و قانون مربوط به حمایت از حقوق مؤلفان و مصنفان و هنرمندان تسلط کامل دارد.


همچنین تمامی مردم ایران که از سن قانونی برخوردارند؛ شامل زن و مرد چه ساکن ایران چه ساکن خارج از ایران می‌توانند با عضویت در سایت دیجی حق یا نصب اپلیکیشن از مزیت‌های آن استفاده کنند. شما می‌توانید پرونده حقوقی خود را در اپلیکیشن با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور خود، سایت و حتی به صورت حضوری نیز دنبال کنید.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

Leave a Reply