ملایر در فوتبال و فوتسال ظرفیت تیم لیگ کشوری دارد

ایسنا/همدان رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر ملایر و رئیس هیئت فوتبال شهرستان با بیان اینکه ما دارای ظرفیت داشتن تیم ملی کشوری در رشته های فوتبال و فوتسال هستیم، افزود: ۶۰ درصد تیم‌های فوتسال همدان از ملایر اعزام می‌شوند.


حامد چهاردولی بعد از ظهر یکشنبه، ۶ آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، تصریح کرد: متأسفانه در حوزه ورزش بسیاری از افراد جرأت ورود ندارند و خیلی از ادارات هستند که زیرساخت‌های لازم را برای ارائه مساعدت در حوزه ورزش دارند، اما متأسفانه ورود پیدا نمی‌کنند.


وی با بیان اینکه همین عدم حمایت، باعث می‌شود که تیمداران از ادامه فعالیت خسته بشوند و دیگر توانی برای ادامه مسیر نداشته باشند، بر اهمیت حمایت همه جانبه مسئولین از ورزشکاران و تیمداران ملایر، به خصوص در حوزه فوتبال و فوتسال تاکید کرد.


چهاردولی با اشاره به آغاز فعالیت تیم لیگ دوم کشوری به نام «تیم فوتبال آریان ملایر»، گفت: در سال‌های گذشته ورزش شهرستان به خاطر عدم همدلی و همکاری مسئولین ضربات فراوانی خورد، اما اکنون شاهد هستیم که یک همکاری همه جانبه‌ای در خصوص حمایت از تیم فوتبال آریان ملایر صورت گرفته و زیرساخت‌های لازم و سالن تمرین در محل ورزشگاه شهید روحیان برای این تیم تدارک دیده شده است.


رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر ملایر اظهار کرد:« علی معتقد» به عنوان مدیرعامل باشگاه آریان ملایر با سرمایه‌گذاری شخصی این تیم را هدایت می‌کند، و تاکنون افزون بر ۱۲ میلیارد تومان در بحث قرارداد بازیکنان، تامین خوابگاه، تغذیه و… توسط وی هزینه شده است.


رئیس هیئت فوتبال ملایر با بیان اینکه جذب تماشاچی در بحث فوتبال یکی از اولویت‌های اصلی به شمار می‌رود،گفت: مسئولین شهرستان کمک مالی به تیم آریان ملایر نداشتند و فقط تلاش کردند بحث رفت و آمد، خوابگاه ، اسکان، زمین بازی و زیرساخت‌های لازم را برای فعالیت این تیم فراهم کنند.


چهاردوری با بیان اینکه تیم آریان ملایر با ۱۳ تیم دیگر هم‌گروه است و تا اتمام بازی‌های خود به عنوان نماینده ملایر به ۱۳ شهر کشور سفر خواهد کرد، افزود: به طور قطع این حضور سبب معرفی پتانسیل‌های ملایر و برندهای ملی ما می‌شود.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید