دسته‌بندی نشده

نماینده مجلس نگاه مدیریتی جدید در خراسان جنوبی منشا تحول است

بیرجند – ایرنا – نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه جدید مدیریت عالی استان به مسائل خراسان جنوبی و شهرستان‌ها را به فال نیک می‌گیریم و منشا تحول و برکت است.


حجت الاسلام مجید نصیرایی شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان طبس با دستور کار “تکریم و معارفه سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس” که با حضور استاندار خراسان جنوبی در این شهرستان برگزار شد، افزود: مساله آب یکی از دغدغه‌های جدی مردم خراسان جنوبی به‌خصوص منطقه طبس است که باید با اولویت و برنامه‌ریزی دقیق، با برنامه و نقشه راه خوب و با قدرت و سرعت مناسب پیگیری شود.


وی گفت: از تلاش‌های سرپرست سابق فرمانداری طبس که پیگیری‌های خوبی در دوران کوتاه خدمت خود در راستای حل مشکلات شهرستان انجام داد، قدردانی می‌کنیم همچنین تلاش جهادی استاندار خراسان جنوبی در راستای حل مشکلات استان قابل تقدیر است و انتخاب سرپرست جدید فرمانداری شهرستان که فردی خدمتگزار، جهادی و انقلابی است هم جای تشکر دارد.


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حق و شان مردم ما در شهرستان طبس همین انتخاب خوب است و احساس می‌شود در سال‌های گذشته حق این مردم انقلابی به‌خوبی ادا نشده است.


وی افزود: کوتاهی‌ها و بی‌توجهی‌های فراوانی شده است، هم در نوع نگاه‌های استان که نسبت به شهرستان و این منطقه وجود داشته و هم در انتخاب‌ها برای مدیریت شهرستان کوتاهی‌هایی صورت گرفته که مردم گلایه‌مند هستند.


نصیرایی خطاب به استاندار خراسان جنوبی گفت: شما در همین مدت کوتاه ثابت کردید که بنا ندارید رفتاری را که دیگران داشته‌اند، جنابعالی هم داشته باشید و در عمل هم ثابت کردید و در کمتر از ۱۰ روز دومین سفر کاری خود را به شهرستان طبس انجام دادید.


وی افزود: همچنین برخی قول‌هایی که در سفر قبلی در این شهرستان دادید، بخشی محقق شده و قول و مساعدت‌تان برای بیمارستان دوم طبس و طرح توسعه طبس که ۱۰ میلیارد تومان بود، محقق شده است و بقیه قول‌ها هم یکی یکی محقق می‌شود.


نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در اولین انتصاب‌های استان به شهرستان طبس توجه جدی شد که هم کیفیت انتخاب و هم نوع نگاه و توجه شما به این شهرستان را به فال نیک می‌گیرم و قابل تقدیر و تشکر است.


وی گفت: امیدواریم با این نگاه، برخی گلایه‌مندی‌هایی که در نتیجه نگاه مسوولان گذشته وجود داشته، برطرف شود و با رویکرد انقلابی و گفتمانی که در استاندار  سراغ داریم، مردم خوب و انقلابی ما در شهرستان طبس همچنین مردم خراسان جنوبی شاهد خواهند بود که هر روز به فضل پروردگار یک قدم جدید، نو و با برکت برای این استان داشته باشیم.


نصیرایی عنوان کرد: در موضوع مسکن بسیاری از جوانان شهرستان طبس مشکلاتی دارند که باید فکری اساسی برای آن اندیشیده شود.


وی افزود: گلایه‌ای هم داریم که با وجود اینکه زمان قابل توجهی از فعالیت دولت سیزدهم گذشته اما هنوز برخی از مسببان وضع موجود سر کار هستند و این برای ما پذیرفتنی نیست.


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: از سرپرست جدید فرمانداری طبس می‌خواهیم که به‌سرعت برنامه‌های خود را در شهرستان دنبال کند تا شاهد تحول و پیشرفت همه‌جانبه در این شهرستان باشیم.


وی تاکید کرد: شهرستان باید در حوزه عمرانی، فرهنگی و علمی پیشرفت داشته باشد و باید توسعه هم‌جانبه شهرستان مدنظر قرار گیرد که پیشرفت منطقه در سایه همدلی همه مسوولان و ارکان است و باید همه ما در این زمینه با کمک همدیگر گام‌های خوبی برداریم.


“علی‌اکبر رحیمی” با حکم استاندار خراسان جنوبی به سمت سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس منصوب و امروز در شورای اداری این شهرستان معرفی شد.


علی‌اکبر رحیمی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران، عناوین معاون مدیرکل راه و شهرسازی، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان طبس و ناظر عالی پروژه‌های راه و شهرسازی را در سوابق اجرایی خود دارد.


پیش از این “مهدی الاهی” به مدت پنج ماه سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس بود که در این آیین از خدمات وی قدردانی شد.


خراسان جنوبی دارای ۱۱ شهرستان است و طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند تنها شهرستان این است که فرمانداری ویژه دارد.


Leave a Reply