دسته‌بندی نشده

خرید عمده گوشی موبایل

خرید عمده گوشی موبایل

این روزها نوسانات قیمت ارز در سال‌های اخیر باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری برای فروشندگان موبایل شده است. خرید و فروش عمده موبایل در نبود یا کمبود فروشنده گوشی عمده، کاری سخت و مشکل است. شرکت همراه تجارت یکتا، واردکننده موبایل برای تمامی برندهای اندروید و ios بازار اعم از ایفون، سامسونگ، شیائومی، نوکیا، iku است. با خرید عمده گوشی از عمده فروشی موبایل ما، علاوه بر پرداخت قیمت پایین‌تر برای تمامی مدل‌ها، می‌توانید از گارانتی ۱۸ ماهه شرکت همراه تجارت یکتا نیز استفاده کنید. پس قیمت عمده گوشی را از شرکتهای فروش عمده موبایل مانند همراه تجارت یکتا بگیرید.

از کجا موبایل عمده بخریم ؟

به‌طور کلی عمده‌فروشی عبارت از فروش کالا به خرده‌فروشان یا به هرکسی غیر از مصرف‌کننده نهایی می باشد. عمده‌فروشی موبایل نیز به‌معنای خرید عمده موبایل از واردکننده یا توزیع‌کننده عمده موبایل است. عمده فروش موبایل عموما واسط بین تولیدکننده ها و خرده‌فروشان هستند. فعالیت آن‌ها در صورتی که به‌صورت قانونی انجام شود، باعث تسهیل در حمل‌ونقل کالا و تامین کالای مورد نیاز انبار خرده‌فروشان می‌شود. در ادامه به این پرسش که از کجا موبایل عمده بخریم پاسخ می‌دهیم.

خرید عمده اپل و شیائومی از واردکننده می تواند برای فروشندگان عمده موبایل صرفه اقتصادی بالایی داشته باشد.

 

اگر شما هم دغدغه‌ی سفارش عمده گوشی را دارید حتما با سوال از کجا موبایل عمده بخریم مواجه شده‌اید. ابتدا ببینیم عمده فروشان موبایل چه کسانی هستند و چه تفاوتی دارند؟ عمده‌فروشان موبایل را می‌توان به چهار گروه تقسیم‌بندی کرد. اولین آن‌ها عمده‌فروشان بازرگان یا واردکنندگانی هستند که خود، اقدام به توزیع عمده موبایل می‌کنند. نوع دوم عمده‌فروشان عمومی موبایل هستند که کالاهای دیجیتال، موبایل، تبلت و حتی لوازم جانبی را به‌طور عمده از واردکننده خریداری می‌کنند و در زمان و مکانی دیگر این کالاها را به خرده‌فروشان می‌فروشند.

 

 

نوع سوم عمده‌فروشان تخصصی هستند که فعالیت آن‌ها به عمده‌فروشان عمومی شباهت دارد اما تنها تلفن همراه، یا حتی فقط مدل‌های یک برند را از واردکننده می‌خرند و به خرده‌فروشان می‌فروشند؛ و نوع آخر عمده‌فروشان اینترنتی هستند که آن‌ها هم تلفن‌های همراه انواع برندها را از وارکننده خریداری می‌کنند و به‌طور آنلاین در اختیار مصرف‌کننده نهایی قرار می‌دهند.

 

اما بهترین نوع سفارش عمده موبایل برای فروشندگان خرد، خرید از واردکننده است؛ به ویژه واردکنندگانی که امکان خرید عمده و آنلاین موبایل را برای شما فراهم می‌کنند. دلیل این برتری این است که بین شما به عنوان خرده‌فروش موبایل و واردکننده، واسطه دیگری وجود ندارد و بی‌تردید تلفن‌های همراه خود را با کمترین قیمت ممکن خریداری خواهید کرد و سود بالاتری خواهد داشت. عمده‌فروشی موبایل همراه تجارت یکتا یکی از این شرکت‌ها است که می‌توانید بدون واسطه و با کمترین قیمت، گوشی‌های مورد نظر خود را از آن خریداری کنید. با توضیحاتی که در ادامه می‌آید بیشتر با جواب سوال از کجا موبایل عمده بخریم آشنا می‌شوید، همچنین می توانید لیست قیمت عمده موبایل را از همراه تجارت یکتا بگیرید.

 

شرایط واردات تلفن همراه برای واردکننده موبایل

انجام فعالیت بازرگانی در زمینه واردات موبایل نیازمند دریافت کارت بازرگانی و جواز ثبت سفارش است. به‌‌همین دلیل شرکت وارد کننده موبایل در ایران یک نمایندگی رسمی است که با داشتن مجوزهای گمرکی می‌تواند از ضمانت‌نامه‌های بانکی برای پرداخت هزینه‌های گمرک استفاده کند.

 

اگر شرکت وارد کننده گوشی عملیات واردات را به‌طور قانونی انجام دهد، شناسه بین‌المللی برای گوشی‌های وارداتی آن صادر می‌شود. بنابراین وارد کننده قانونی شیائومی شرکتی است که برای تمامی مدل‌های گوشی شیائومی که به کشور وارد کرده است، شناسه بین‌المللی صادر شده باشد. خریداران گوشی‌های همراه نیز می‌توانند این شماره را که در بانک اطلاعاتی گمرک ثبت می‌شود، از طریق شماره پیامکی ۳۰۰۰۸۸۸۷ استعلام کنند.

Leave a Reply